Planering

För flytt krävs d planering. Dannelito har stor bil och hjälper gärna till, tackar! Och nu så här i efterhand är ja så glad att ja inte gick loss på Chili, Hemtex, Ikea och en del andra möbelaffärer förra månaden. SÅ glad! Ist kan ja nu lägga undan och spara. Och kanske köpa den soffan ja veeeerkligen vill ha såsmåningom, lr om ja får tag i en tvåa den gigantiska sängen från Italy. Hoohoooooo så galet! ( märks d att ja inte har i planerna att om ja ngn ggn får eget inom en snar framtid, bo med någon.... haha)

Det som ska flyttas först är dock katterna med alla saker. Så slipper dom bli allt för rädda och förvirrade. Tänkte ja skulle börja efter helgen med at iaf rensa ut massa massa. Sopsäckar är nog att införskaffa. Ju tidigare alla saker blir flyttade desto bättre för städning , spackling och målning. Säga upp elen med när alla saker är flyttade. Sen adressändring inte att förglömma. Mitt huvud är kaosartat. Haha!

Idag blir d städ iaf, grov städa. Anaaaaa bananaaas väckte mig. Snart är d dags för våran roooooooad triiiiiiip! Mahahaaa!!

Imorgon är d utgång me Ullis den sötsaken :) Lr ska ja kalla d för umgås med alkoholen.

Hittar ja ett par lågklackade skor följer dom med hem imorgon, kanske  en kofta lr en långärmad bolero. För d e baske mig inte varmt på kvällarna.

Ja lider med folk som verkligen blir stalkade, ja har nog bara en kvar, den kommer inte bli några som helst problem, ja tror ja fattat hur den funkar.  ^  ^

Den andra idiyten från sthlm, han som alltid ringde i tid och otid har ja inte hört av sen en månad tillbaka då han ringde och sa men du ja vet att du inte vill prata med mig... va bra sa jag, då gör de inget att ja lägger på luren sen klicka ja han i örat. Haha! Happy schmaaaappyyyyyyy!

Och dagens i-lands problem då... Läste i aftonbladet att dolphan dopat sig under 80-talet. :-o

Vaaaaaaaaaaaa? D hade ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ens kunnat ana i mina vildaste fantasier, inte Arnold, Sly, Kurt Russel, Stefan Fiskmås lr någon annan stor actionhjälte på 80 talet över huvudtaget.

Idioter, kan man inte räkna ut de me lilltån är man dum på riktigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0