Skämma bort

Ja nu är det sannerligen dags att skämma bort mig själv lite, scrub, hårinpackning, ta fram saxen och snitta lite ( i hååååååååret så klart, ingen annan stans... Ja är inte emo...)...Måla lite naglar och bara vara.

Kan tiger komma och skrubba mig på ryggen kanske?
Borde även gå och inhandla lite juice och kaffe då de sjunger på sista versen. Borde och borde. Jag borde hämtat ut mina skor igår... d är vad jag borde gjort istället för att ligga i sängen och ha en skjut mig känsla.

Men ack vad ska man göra? Jag kände mig så naken, rädd och exposed . jag minns att jag tänkte; tänk om jag kräks så jag dör. Vem ska katterna ringa? Vänta nu, så väldresserade är dom ju inte än... Damn it!

Nee som sagt varm dusch, slapp, ta hand om mig själv dag. Ändå bara tråkigt, kallt och snålblåsigt ute. Och pricken över I,et.... Piano musik! jaa tänka sig, jag lyssnar på sånt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0