Vuxna människor

Jag blir så imponerad av vuxna människor. Människor över 24, över 30... Jag ska nog sluta säga att jag upphört förvånas.

Men har folk inga egna liv , utan måste bry sig om andras så mycket att dom glömmer se till sig själva?

Den sista nöten är inte född ännu, sanna mina ord!

Jag har en annan, där jag kan skriva mer fritt, fritt från nyfikna människor som lägger sin näsa i blöt, människor som blir provocerade av det jag skriver.

Men innebär de då inte att jag skriver om det som faktiskt berör? Om dessa människor tar åt sig ? Jo det verkar ju så och det är ju inte så illa ändå. Men som sagt jag väljer att skriva resten av historien i den andra.

Här finnes de tid för lite mix såklart, men inte allt. Här kommer jag inte hålla igen. Så tar ni åt er, var god lämna en kommentar så tar vi en diskussion ;)

Fuck U puss och kraaaaam

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0