Fantastiska människor

Jag vill nog bara tacka alla mina handläggare återigen. Mailat alla idag ang att ja ska på begravning nu kommande vecka och ja får bra respons och varma hälsningar och slipper förhoppningsvis krångel.

Tack så otroligt mkt!

Ja mådde okej när ja vakna, prata lite me mamma, me Anna och me Stoffe. <3

Nu vill ja bara krypa ihop och gråta lite. Va en riktig liten virrpanna på jobbet inatt. Men men frågar man inte ngt så lär man sig heller inte ngt.

Tur att ja inte va ensam.

Nu då? stoffe intar soffläge och ja är redan i soffan. Egentligen vill ja bara sova men för att muntra upp mig sj blir d nog en liten dinner for schmucks film... den får mig glad, generad, förudmjukad och ja skrattar så ja grinar. Sheer up lr va säger man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0