Kavla upp ärmarna

Yupp tror det är dags, innan jag går och handlar. Sängen är renbäddad, nu är de bara resten kvar. Dags att ta tag i saker innan dom förfaller känns det som. Så jag ska nog börja med badrummet. Avkalkning, skrubba golv, städa där sminket står.

Rensa lite på hatthyllan står på tur. Sen så. Gå lös med snabeldrake och skurmopp.

Rensa ur skåpen i köket med, jag började med ett så varför inte ta alla? Slänga de som ska slängas istället för att ställa in allt i ett skåp och tänka att de löser sig själv. Haha!

Är sugen på ny inredning. Så de står d härliga till. Imorgon blir de att ringa och boka in en tid iallafall. Om det är öppet vill säga. Eftersom jag ska jobba hela juli mer lr mindre kan de va bra att veta snart, mkt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0