slående trötthet

som i ett trollslag är tröttheten över mig, att lyfta på locket och lätta på trycket är inte bra alla gånger. Somnar ja nu vaknar ja kl 6 på morgonen och är tvärpigg. Lr så är de kanske just så ja behöver göra. Knalla upp kl 6, hålla mig vaken till iaf kl 14. Sova till kl 7 och sen äta och iväg och jobba därefter.

Huvudvärk har ja me, ännu en anledning till att ja avskyr att gråta. matt i kroppen blir man och trycket lättas och pang får man ont i ögonen och i huvudet.

Ingen bra månad att jävlas me mig. Ja orkar inte sånt. Det är kaos på alla fronter utom på mig själv så nu om ngt gäller d att hålla hårt i staketet så man inte rycks med i stormen för då sitter ja där sen...

plz skjut mig, d är mer humant snart. Ja är ändå snart gammal och grå.





mkt kel blir d här hemma ibland iaf. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0