Boost

En c vitamin boost, 2 koppar kaffe och en shot cuciliana... Euuuuw! flytande medicin är ngt av d vidrigaste som finns. Mår illa, får ont i magen och kräkreflexerna är d minsann inget fel på. Ta en shot och stå lutad över slasken samtidigt med risk för olycka...

Och när ens snor är ngn nyans av mörk/illgrönt, ja då känner man sig mindre mysig... Men skönt att d börjar lossa. Och nu till en bra dag idag. Som jag saknat och nu e lite gladare. Och inte bara de, han tog solen med sig :D

Och bara 3 dagar kvar... 3... En otroligt bra vän och sol. e d bra lr e d brA? Kommer va ovant bara då man pratar me henne i telen minst 2 ggr om dagen, vem ska man nu ringa till? haha kanske blir som sist vi sågs, ville ringa henne och säga hur grymt ja hade d just då, lr skicka ett mess och då satt hon mitt emot... haha så senil man kan va ibland! Mina gumsilumsa! :D

Leta fram solglajjer och in i duschen , kan bli kul när d känns som man har Parkinsons. haha!!

MÅSTE... Dagens måste... Disk, tvätt och dusch!! Jag har inte tid med att va sjuk, som ja sa till Tiger... dom är inte så väldresserade att dom kan ta hand om mig, så då får ja göra allt själv.

Underbart att dra upp persiennerna och se katterna sola och lapa solljus! Lite sol och massA positivitet. Kanske kan hända att de va just de som behövdes för att ja skulle vakna till och inse att världen inte är allt för hemsk.

Och såklart, Top gear på Tv. 

Och när jag kommer tillbaka efter minisemestern... om d fortfarande är sol, står tvätta fönster på schemat... Vårstädning och hålla tummarna för kanske ev. finbesök inom en snar framtid! En stor Tiger kan hända. Hoppas ska man la alltid göra. Även om de är svårt alla gånger. Så mycket snubbeltråd de finns på dom där minfälten...

Fokusera och blicka framåt, dock kan man inte se hur långt fram men man kan försöka se och göra d bästa av allt, så långt d går. D tror ja på. Ibland blir ja djup , ibland för djup för mitt eget bästa.

Det här med fotbolls ligor på tal om något heeeelt annat.
'
HAHAHAHAHA ja döööör lite av skratt! Every single time!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0