Globalpuckon

Ja globalpuckon finns de gott om... Jag har snart blitt trackad i över ett år... var tredje dag ca... 12 missade samtal bland 21 missade.ibland mycket mer, ibland lite färre.. Jag har svarat och sagt att jag är förlovad, att jag har kille att ja ska gifta mig, jag har sagt att slutar han inte så anmäler jag, jag har kallat han för efterbliven , att han ska sätta sig i en bananlåda och åka hem och allt annat sånt snällt som jag har liggandes på lager... . Men slutar han ? Neeeeej han byter nummer så nu har jag ca 5 nummer i min telefon som det står svara ej på, alla till en och samma.

Jag har aldrig sett människan eller ännu mindre träffat honom... Lika glad är jag för det...

och allt detta tack vare barbaplast. Plastigt, smältplastigt sega barbaplast. Hon borde eldas lite på och kanske kastas lite sten på... Så känner jag just nu...

Hittills är mr blatte från sthlm uppe i ca 20 missade samtal och det enbart sen kl 00.30... nu e kl 01.34... Så ni som känner mig och försöker ringa mig... ja kommer inte slå på ljudet på min mobil förräns jag vaknat imorgon så ni vet. Då skickar ja ett mess till er som hört av er och berättar att jag lever.

*mutter mutter*

En bild säger mer än tusen ord... här får ni fler ... och med det... good night all folks ;)





slutresultatet efter att ha blivit doppad i tjära och överkörd av en ångvält ett par ggr är de här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0