Ibland är man lat

Ja ibland är man lat och har lite ont överallt så man orkar inte riktigt baka egen pizza. Då beställer man... Idag fick jag klåda och adhd!

Jag beställde en bolognese... men ja fick en kebabpizza varpå senare kommer mister klyfto tillbaka , en halvtimme senare.... och frågar om ja fick fel pizza, med sig har han en annan kartong och öppnar den och visar en stinkande äckelpizza. Jag suckar och säger neeeeeeeej ja fick nog rätt från början.

Inombords va ja irriterad för det var inte alls vad jag var sugen på. Kebab pizza.

Fan att man ska behöva gå ned och erbjuda dom extra kurser i sfi och lära dom lyssna på sina kunder... FAN säger jag bara... Klantarslen!!

Dom om några borde sitta i en garderob... nakna, rädda och total exposed. ALLIHOP!! Fy fabio... SKÄMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0