Skrattar bäst som skrattar sist

HAHA den här dagen började med skratt och det verkar fortsätta åt det hållet så därför bjuder jag er nu på en gråtande fotboll och lite funderingar över de hela.

Varför ta bild på sig själv, i mörker, när man gråter och lägga ut de? Neeeeej säger jag... det är INTE konst... de må vara en konst att göra det, att lipa samtidigt som man hittar rätt vinkel att skjuta iväg det dödliga skottet mot mål men som uppenbart inte når ända fram hur mkt man försöker framstå som ett buhuande litet ugly troll( som dessutom har en smyg mustach) som skriker ut TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCK SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYND OM MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG, men det är banne mig ingen konst art.... HAHA!! Och inte är det synd om fotbollen heller. Tillåter man att bli sparkad på.. Så säger karma och självinsikten... Jaha... vad var de vi sa?

Skrattar bäst som skrattar sist! HAHAHA






Kommentarer
Postat av: A. ingen fotboll

Hahahahahhahahahaha jag dog ihjäl mig

2011-03-25 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0