snubbeltråd

Ibland snubblar ja över saker, bara sådär... Hoppsan kerstin så de kan gå! *ler i mjugg*

Nu är läget lite sämre igen :( men de är så här de kommer hålla på. Til the end, jag hoppas bara hon slipper lida mer nu. Snart! Det gör ont att se dom man älskar lida, det gör ont att veta att dom plågas så. Men jag beundrar henne för hennes viljestyrka. En grym sådan, och jag hoppas den går i arv till mig. Lite av den vet jag att jag har , men jag vill kunna vara lika stark, lika tålmodig, lika underbar som hon.

Nu ska jag snart fika och äta årets första glass, de ni :) Senare ikväll blir de massa white russian för min del, inte heller helt tokigt :) dock på laktosfritt då min mage inte vill ha ngt annat.

Produktiv dag idag minsann... städat badrummet, diskat, torkat av, bäddat rent och skura och dammsugning kommer inom kort det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0