sorgens dag

Igår var en dag med blandade känslor, vad ska man säga, en dag i sorgens och glädjens tecken.

Tack ms. C för dom sista fina månaderna som var, du är totalt underbar vän.

Kommer sakna så sjukt mkt, det gör ont. R.I.P min bäbisar.

U had me at Mjau!
Kommer aldrig glömma när ja höll en nästan livlös tös i min famn, hon rymdes i min hand , hur det tog månader innan jag fick förtroendet att röra henne, hur min fina sessa tittade på mig med bedjande ögon genom rutan att ta hem oss, rädda oss, och det var vad jag gjorde.

Kände mig så elak, så usel igår , samtidigt som jag vet att det var för deras eget bästa då läget inte längre var hållbart. Jag gav dom liv, jag gav dom kärlek , jag gav dom värme och ett hem , lika fort släckte jag det för dom känns det som. '
Mina älsklingar.

Känner mig så oerhört elak bara. Ångesten i bröstet är sådär påtaglig. Aldrig mer kommer dom trösta mig när ja är ledsen, värma mig när ja e frusen lr prata med mig när ja kommer hem och bara vill ha sällskap. Inga mer hårtussar lr kast med liten blöt leksaksråtta. Inget mer jamande lr busande.

Mina älsklingar ni är saknade, förlåt!

Idag har ja fixat naglar, köpt hårfärg och köpt en ny parfym. Även pratat med den privat hyresvärdskvinnan , så söt så ja skulle kunna äta henne. Visning och troligen inflytt i helgen. :)

Måste sova, så trött, så slut, mentalt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch gumman, ja vet hur de känns.. Nog för att Nelly va som hon var på slutet men hon va ändå ett sällskap när Chrille jobbade i Sthlm. Men de gjorde ont att lämna bort henne och ännu mer när ja fick veta att hon va borta. Vi finns här om du vill prata :)

Har du fått lägenheten?? Nyfiken nu :) håller tummarna, för då kan vi ju enklare komma ner till dig :) miss u <3 puss

Svar: tack underbara du, älskar och saknar er sjukt mkt ska ni veta, mina fina
Linda Persson

2012-08-30 @ 19:53:34
URL: http://shabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0