frukostkoma

Yes I have , trött med för den delen då min kombo väckte mig genom att börja prata me mig. Trots att ja sa att ja börjar kl 16 ikväll redan igår kväll. Ouff!

När ja väl e vaken är d omöjligt att somna om kan ja säga er.

Och varför VARFÖR  fungerar inte femman och kanal 3?

D här med träna känns inte lockande nu, igår va d 1h på crosstrainer. Och varför, VARFÖR frågar en kille sin mamma om hon kan stå på en lägenhet och sen säger d till en tjej man träffar en ggn. Eeeeh wh00t? Ja ni hör att d går lika bra som vanligt på killfronten va? haha ja dör snart ihjäl mig!

wooork just love my wooorks... I sommar blir d dubbelt upp, igen, ouffs!

Och , ooooch Metaltown here I come weeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0