Ny

Jaaa va kul vi har fått en ny läsare ja. Kul som sagt....

En del undrar varför man skriver blogg, ett sätt att rensa, enda skillnaden , den här är offentligt. Ja har alltid gillat skriva och ja är ärlig me mitt tycke och tänke också. Fråga och ni skall få svar, dock kanske inte d svaret ni väntar er lr gillar för den delen heller men de är la d som är att va ärlig, så tar ni åt er av ngt, inte mitt problem ,  erat eget enbart, då ja har skrivit det ur min egen synvinkel, mitt perspektiv och mitt tycke om de hela.

Att någon är av annat tycke kan ja förstå , absolut men de rör mig inte i ryggen. Ja står fast vid min ståndpunkt :)

Söndag då, ja denna dag har d inte blivit så mkt av alls, meeen d kanske kommer. Igår va d tjejkväll hos Marina. wohuuu mello 2012 och allt!

Idag kanske d blir tjejkväll hos Kiqi.

BTW längtar sjuhuuuukt massa till v.16 wohuuuu!!!

Imorgon börjas d igen, då kör vi.. Och gymmet får va me på ett hörn med, kör ba kör :D Zumba dvdér på ingång också :D

Imorgon jobb, har äntligen fått mitt sommarschema med från mitt andra jobb också :D FANTASTICO !!!!!!

Fruktansvärt rastlös nu, cigg och mat kanske? Funderar på om man ska laga indiskt idag då! Tiiiiiiiina kött va d här ja :)







Imorgon börjar mitt LCHF liv igen, helt okej att köra d typ varannan månad :D , 6 överflödiga kilon kvar, f UUUUUU PUSS OCH KRAAAAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0