resa

ibland gör man själsliga resor, ja drog en supriseresa den 8/5 för att överraska min lillebror, gissa om d blev en överraskning :-D  och ja fick träffa min fina familj ca 1,5 dag. Och glasskillen i nya glassbaren, seriöst... sååå het!!!!

jag vill ta med han hem!

Idag är man lite ledig, imorgon ska man kela med Lola... fin fina gumsan :-D alltid lika varm i hjärtat av henne!

Och nu är d slut på dubbeljobbandet ett tag , sååå skönt. Träffade en boxare på jobbet igår, svårt att placera honom men sen när ja börja googla trilla poletten ned.  Haha oavsett är ja välkommen till Kista sa han. Aja vi får la se ;)

sjukt sugen på tunisisk sallad, på tal om d.... han... från tunisien ringde igår... ja tror ja säger nej tack! Intresset är lite dött känner jag.

Har ngt annat upcoming.   ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0