update

aaa ibland är ja inte så duktig på d här med uppdatera. Ja trivs som fisken i vattnet, fått lite färg, jobbar och jobbar och jobbar. Snart kommer ja även igång med sommarschemat på mitt andra jobb så ja kommer jobba lite till.

Min lillebror och syster yster har fyllt , saknar min familiga en aningens, saknar mina vänner långt bort ännu mer. Så ja får försöka passa in mina lediga dagar må ja säga.

Metaltown , ja längtar, måste bara checka av vilka som ska dit, värmen gör att ja suger på att äta också... sallad och frukt är d enda ja får i mig. Och nu ska ja va kattvakt en vecka, får se hur d går. Måste handla lite idag. Sallad typ.

Älskar när alla räkningar är betalda och man inser att man har 8 papp kvar på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0