Världens finaste

Så mkt skratt och kärlek som d bara går att få plats med har ja fått känna på. Jag har inte bara världens finaste vänner, ja har världens finaste familj som ja älskar så otroligt mkt.
 
i 4 dagar har vi shoppat, myst, fikat, varit på kulturdag och bilutställningar, busat, skrattat, lekt, myst, ätit gott varit på roadtrip till Norrköping/Linköping, tagit syskonbilder och varit i Vingåker vid farmor och farfars grav, träffat min morfar jag inte träffat på 8 år, varit till min Gammelfarmor, filmkvällar, fikat hos svägerskans mor och far, alltid lika kul att se dem och långpromenader icke att förglömma.
 
Har jag missat ngt nu?
Lärde Charlie lite nytt , de senaste är" jaja jag kommer" vilket han sa så fort ja sa att ja skulle gå på toa lr sätta på kaffe på morgonen , HAHA!
 
Vi kan summera med en helt underbar helg iaf. Min minisemester! <3
 
Bilder kan komma :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

KÄRLEK <3

2012-10-09 @ 14:58:34
URL: http://shabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0