home alone for a while

Fyyyyy så jag känner.... Ibland sköljer d över mig som en våg, ja har blivit ett hormon monster som gråter för allt nu för tiden.
 
Såg filmen "dear John" här om kvällen, ngt lossnade.... jag grät när filmen sluta, när ja tog en cigg på balkongen, när vi bädda sängen. Aaaa ni ser...
 
mina missar <3 *sakna*
 
Igår hade Rima och ja en egen afterwork, på Rockis, första ölen slank ned som en hand i en passande ficka..... LIKE A GLOOOOOOOOVE!!
 
Ngn skallig gubbe försökte ragga på mig, när de inte gick så hette de men du är gravid.... OOOOH moget och tack för komplimangen haha .... stupid! Men ii övrigt, kanoners bananas.... Och denna ggn tog ja inte fel på sömn/allergi tabletter och koffein tabletter, så MKT  piggare var jag.
 
Lyckad kväll :) hemma skapligt och sov som en gud. Kan d bli bättre ?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0