13 maj

Yupp ska ja sätta in i min almanacka, det är dagen då man ej behöver remiss för att undersöka sina leverfläckar, tänkte de är lika bra att ha de gjort då jag är ett fan av solen och gillar att bitchgrilla, ja har ändå en fläck som växer och va ja vet ska de la inte göra d...eeeh nej .
 
Vad har ja haft för mig annars... Oblivion va en skitfilm så den behöver ni inte se. Warm Bodies däremot. Den va rar, kan man säga så om en zombiefilm? Ja de kan man faktiskt, mysig, rolig. Den kan ja se fler ggr.
 
Den här veckan har iaf varit grym. Fika,middagar, grymt sällskap, slapp, skratt, fina människor och VÅR, äntligen! Som ja väntat!
 
Pollenchock men skit i d. Och veckan som kommer nu så är de träning, träning och mer träning och helgen går i festens tecken... Rimish fyller , Gretas på fredag, Rockbaren på lördag. Grrrrrrreat! Väcker tigern i mig!!
 
Och Volbeats nya platta, daaaaaaaaamn aj luuuuuuuuv!!
 
Även gjort en kalkyl... räkningar... 9357 kr denna månad. Jojo de går framåt.
 
2maj är de dags för Eggers igen, hej sparkapital, om man bortser från dom 6108 kr ja MÅSTE bet. tillbaka på skatten. ( Hoe!!!!!!!)
 
Bett dom dra 34% hädanefter och d känns ju tryggt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0