hur mkt kan man hinna med på en dag ?

Jo men d ska ja förtälja... Frukost i sängen till mig sj , kolla tv, lite ähum... egen tid..4 ggr... Nöden har ingen lag.
 
Äntligen fått mina köksfönster tvättade, prata i luren, slänga sopor och skräp, disk, matlagning, lunch, dammsuga, skura golv, 3 avsnitt av vampire d.. som ja missat.. skulle kollat på HELA senaste säsongen av Walking Dead men ja hade visst annat för mig. Dock slutar ja helt okej i dagarna 3 nu så d borde fungera ändå. Nåja, ansiktsmasker, dusch och peeling och ans av diverse åkommor som man har som tjej som man inte vill ha.
 
Även matlåda inför imorgon gjord och träningsväskan redo.
 
Dock e ja fan inte glad i att gå upp kl. 6 i 3 morgnar på raken ... avskyr tidiga morgnar... vem fan kom på d dumma?
 
Ja har fått dille på turkisk yoghurt med färska bär och honung. Så sjuhuuuukt gott. Även införskaffat fiberhusk och ägg och ost så nu ska ja baka bröd ala LCHF igen. Mmmmm.... yummi yummi I got love in my tummy.
 
Och va faaaaaan.... Gunilla Persson , i Partaj... kan ingen bara skjuta den människan ? Tål henne inte , galna kvinna och NOT in the Good way!
 
Nu har jag varit rökfri en vecka, fy fan va ja e bra.... Känns lite som studenten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0