pres

plötsligt, så är han där igen. Med fina ord efter 1,5 års tystnad.

Han fråga va ja tyckte om honom o ja svarade , jag besvarade med motfråga o fick detta svar : Det största jag ser Är att jag känner en samhörighet med dig. Som att du är den jag hör ihop med på riktigt.
Du är den vackraste människan jag vet. Du gillar djur :) mat :) dina vänner. Musik....
Nee men d hände nåt första gågen vi skrev hej. O sen har jag varit blixtkär i dig sen dess o tills jag dör typ.
D va ett par år sen nu jag insåg att jag alltid kommer vilja dela livet me dig

"Men du är rätt hemlig. "

ja vad säger man , paff blev jag. Vi har haft meningsskiljaktigheter , de ska gudarna veta. Men när de gäller dessa ord spars de minsann inte på krutet. Ja va säger man , rädd blir jag. O varför nu ? 1,5 år efter ? Hur kom han att tänka på mig , nu ? Så här har d varit i 7 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0