Lite pirrigt e d allt

Står fast vid mitt beslut...... men lite pirrigt e d allt. En dryg vecka kvar.... 1 april, de är nära nu, ja kommer gråta, ja kommer kräkas, svettas och ha huvudvärk och ja kommer va en pain in dah ass men d ska gå annars blir d fan sabeln, nu blir d ju en veckas boende hos Niyousha och Alex... planerna ändrades ju lite drastiskt kan man säga men som tur är så har ja ju dom <3 dom fina... Och ja hoppas d fan e varmt sista april ... ja ska ju premiärbada  ^^
 
Tänkte på de, HATA... ett starkt ord som ibland används alltför ofta, vid allt för fel tillfällen. Det är ett ord som är starkare än avsky och som kanske ingen riktigt vet vad det innebär som faktiskt inte känt så starkt inför något eller någon . Det är en känsla som skövlar, förstör och förtär och äter upp en, inifrån och som sakta stryper endorfinerna i hjärnan tills de enda man kan känna till slut är någon slags halvglädje/melankoli. Man ska inte använda det ordet om man inte vet vad det innebär.
 
Jag har gjort det, det förstörde mitt sinne. Jag kan inte hur gärna ja än vill. Det tog år och komma över den känslan och jag är glad att jag inte längre kan dra mitt inre till den gränsen. Jag kan känna bitterhetens sötma, jag kan avsky och ja kan va arg... men inte hata. Det är ett så fult ord.
 
På tal om hat.... ja bjuder på Grumpy Cat collection... <3 Jag kärlekar grumpy cat
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0