Ny era

Yes en ny etapp... Skulle haft AW med Sofie men migränen brottade omkull henne, tur kanske ? Ja ska tvätta imorgon och vill inte må som en påse skridskor igen... som förra lördagen... likblek, kallsvettig, ned i tvättstugan, illamåmende och ont i magen, kom upp, kräktes och gjorde om samma procedur 3ggr. FY FAN !
 
Nej ja va inte magsjuk, d va självförvållat.... Längtar till på måndag, träning!!!!!! Work dah boooooodyyyy!!! Slänga igång med kosten igen kanske. Matschema... kan d va något tro?
 
Provade nya klänningen, svinsnygg! Ja e en heting, bara face it.
 
Hur mkt kan hända på en vecka? Ja har hängt med min habibi, mitt ena x har messat och frågat om sleepover, go and fuck your wife va svaret där, mitt andra har gett mig världens sämsta komplimang, go and fuck your fiancé är allt ja säger där. Detta måste ju säga ngt om mig... Ja är jävla awesome, synd ni kom på de när tåget gått för 3 miljarder år sedan f.Kr. Fuck faces! jag frågade en gång just dessa personer om varför dom gjorde som dom gjorde... svaret är från bådas håll " jag ville se om gräset verkligen va grönare på andra sidan då du är för bra för att va sann".  JÄVLA ILLA NI..... den tredje svarade bara" för ja är jävligt fucked up och du förtjänar bättre". YES I DO! Igår ställde ja även frågan vad han ser i mig, då ja ibland faktiskt inte ser det själv. Just pga alla andra uppfucked och felfucked ppl.
 
Nu smuttar ja på lite påskmust och bara myser. Ja tycker om dig! D har varit 2 awesome dagar trots multi med arbete, men vet ni vad.. Sol ute, sol inne och ja har sol i sinnet.,
 
Mina fina svarta
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0