Familjen

Idag pratade jag med Emma, saknar familjen de där lilla extra!
 
Vi pratade om dom små, charmtrollen. Faster saknar sitt charmtroll oerhört. Leka och busa , de saknar jag, morgongoset, de saknar jag också.
 
Nåväl, idag har jag varit ledig, var på jobbet 2 h, oooh nej så jobbigt   ^^ , ja kom in på utbildningen. :) I say; JUMP! ( som då är utbildning för att kunna klättra inom företaget)
 
Efter att jag kom hem smackade ja i mig "marinerad" laxfilé och potatis och egengjord citronsås.
 
Sen vart de bad med gurka på ögonen, ansiktsmask, peeling av händer och fötter, måla tånaglar . Ibland behövs de, jäkla skithöst. Man blir ju för fasiken deprimerad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0