Lamslår

Mörkret lamslår mig och mina sinnen, precis som dementorerna i Harry Potter suger den här årstiden all ork ur mig, jag känner mig kall. Inside and out. Jag vill ha värme, närhet, ngn som håller min hand när regnet piskar mot rutorna och gosar ned sig med mat och värme och får mig att glömma världen utanför en stund.
 
Ngn som tar hand om mig för en ggns skull. Just den här  årstiden, vem orkar vara stark året runt.
 
Önska och längta och hoppas kan man ju alltid göra.
 
Början till nackspärr med, massage kanske ? Och magen ska vi inte prata om. Idag har jag gråtit också. Och jobbat. Tvättat fönster, städat, ätit ( så jag borde inte ha ont, egentligen )
 
Var hos älskling i Varberg och firade hans mamma. Mys! Världens goaste familj !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0