tiden går långsamt

Ju mer tid, ju mer tankar desto mer känslor.
Idag märker jag verkligen att det är söndag. Skiten på tv är seg, minutrarna segar, träningen gick segt. Allt är segt utom min hjärna som vägrar gå segt utan går på högvarv och får pulsen att stegra och vips är hela jag i 180 men inte på det sättet jag vill. Hjärtat skriker stopp, pulsen ökar och jag kan höra blodet rusa runt ikapp med tankarna.
 
Ser fram emot imorgon då det är jobb i 2 dagar, sen är de ledigt 2 dagar, storstäd och nya soffan kommer.
ÄNTLIGEN!
Bygga bo, bygga bo och bygga bo. Kommer bli så bra tillslut så.
 
Och lite skumt såhär, någon lägger till mig från ingenstans, denna någon är någons ex lillasyster. Känns som jag inte orkar. Låt dom leka i sandlådan om det är så. Känns som jag inte bryr mig. Mår tillräckligt skit för att inte orka hantera drama. Inte min grej, så mkt som jag rensat och haft mig på senaste tiden både i det offentliga och i privat livet. Just för att jag inte orkar.
 
Sluta och lämna mig ifred, det enda jag ber om.
 
Pratat med min mr. Wild idag, den lilla huliganen, fasters stora älskade onge!! " Linda Faster du är cräjzy" Jaaa tänk för att de är jag. Det värmde i mitt hjärta, helt underbara unge, så mkt kärlek i den lilla fisen. Och så vill jag bara hem, stänga av telefonen och gosa och hamstra kärlek och lycka med de mina. Min underbara fina familj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0