trained and finished

Tränat, duschat, powernap och nu tror ja d e dags för en promenad snart igen , kanske handla lite gottig sallad att äta, unna mig läsa och kaffe på balkongen. Vem vet :)

En timme på crosstrainer bränner 1000 kcal . Imorgon är de dags igen dock funderar ja på om man inte ska sätta på vikter också. Och d bästa me att göra d tidigt är att man förbränner mestadelen av dagen då, även om man inte tränar mer än 1,5 h på morgonkvisten. Och jag ska äta 2000 kcal max om dagen. Eeeh jag tror jag fått i mig 238 kcal hittills. Mer mat åt mig kan hända.

OJ många som hittat hit ser jag. 22 besökare innan kvart över 9 imorse. Ja men är d intressant så var så goda. :)))))

Snart dags att åka och hälsa på Anna igen tror ja , saknar de fina lilla livet.

Hmmm kalkon, kyckling lr fisk till min sallad?

Mitt i-lands problem d :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0