Bra dag

Sviterna sitter nog i ,fortfarande......sen i fredags! Men sovit som en sessa på rosenbädd... Och känner mig helt utvilad!

Vaknade vid 9 men har bara legat i sängen och dragit mig, sedan gick jag upp och diska och nu är det kaffe med kelkissarna i soffan.

En Geishas Memoarer, så bra bok, så bra film! Första gången jag ser filmen men boken har jag läst minst 3 gånger.

Och ikväll spelar Inter! Det tackar vi för :)) Slappkväll :)

9 dagar kvar, 9 daaaaaaaaagar!! D kommer bli en veckas radiotystnad från min sida. Madre Mia!

Ett tips till alla tjejer som redan har markanta ögonbryn... Måla dom för helvete inte... Det ser ut som skit!!! Jag har mörka naturligt, inte svarta men mörka därav att jag inte behöver måla dom alls... För det look like crap!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0