Lär mig aldrig

En flaska vin på en helkväll... Whaaaat the fuuuuck happened`? Dåligt vin? Det såg inte dåligt ut och inte smakade de dåligt heller. Men oavsett resulterade det i att jag öppnade mig som en ångvält , såg suddigt och var totalt inte nykter, och vaknade upp halvt utan minne och en skallebank inte av denna värld.

Behålla mat idag kunde jag ju bara glömma. SNUUUUUUUSK!!

Holy moses!!

Vaknade ganska nyss och insåg att jag är hur hungrig som helst. Cola, ostbollar, chips, lakrits, choklad, mat, maaat, maaaaat... Ätit en skål ( en stor sådan) med grekisk sallad som ja gjorde igår. Puh! Tur att jag var förutseende med något iallafall....

Törstig som bara den. Vatten, cola, juice! Mmm yummi! Kanske ska koka mig ett ägg med nu när jag införskaffade mig nytt örtsalt häromdagen!

Hmm kanske borde få på mig lite kläder, bädda ned mig i soffan med mina katter och bara vara. Så trött, så trött! Bara inse, jag är inte 23 längre, även om en del vill tro de.

Tänker på min tiger. Massor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0