Lyxfällan

ja missar den på torsdag. Fick en smärre chock när ja såg reklamen för de igår . De är min barndoms kompis som är med. Uj uj uj så mkt tokigt vi gjorde när vi va yngre...

Som när vi rymde hemifrån henne , hem till mig, heeeela 2 km... försökte sälja mammas smycken så vi kunde ta oss utomlands.. Vad va vi då? 8 respektive 11?? Ngnstans där.. Var en outlaw breaker redan där haha! Synd lr ja synd och synd... Tur i oturen att vi bodde i en lite by där alla kände alla så djungeltrumman gick ju utomordentligt fort. Men d va fortfarande d tunga artelleriet som va ute och sökte efter oss i skog och mark. Helikopter och hundar. Och där låg vi, i godan ro hemma hos mig, bakom soffan och sov.. Sikket utegångsförbud, och ett under att jag inte har elefantöron idag. Mamma va inte så nådig alls.

Lr när vi satt i prästhuset , i skydd för åskan och sa att vi inte trodde på gud och prästsonen blev så arg att han dunkade näven i bordet, svor te och gick och muttrade ngt om fördömda vilsna barn. Och hade vi varit hans barn hade vi minsann fått agning, in på bara rumpan... Vi fnissa så vi höll på att dö....

Och idag har hon sambo och barn. Men snälla vänner som man har så tar dom ned avsnittet åt mig. Taaack taaaaack!! *niger och bockar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0