Fixat

Slipat på min CV såååå håll tummar, händer och fötter nu. Mahahaaaaaaa!! :-D

Och ja har räknat på att OM ja pallar, OM , jobba så ja är ledig 4 dagar varannan vecka i 4 månader så kommer allt , precis ALLT lösas .... :D

Pic innan utgång och bara halvt iordninggjord i fredags. :)



Mhmm okay men seriöst d handlar om fatta själv övning och ja har iiiiinget me d att göra, inte mitt fel utan de heter väll ändå under eget ansvar. Jag har gjort min del av avtalet och nu tatt bort min hand helt från det. Meeen ska ja få ta resterande skit. Tydligt de, tyyyyyyyyyyyyyyyyyypiskt en del tjejer skulle ja vilja säga, sååååå typiskt.

Men som sagt , inte mitt problem.



Äna Bänänaaaaas va lite frusen sist vi sågs, sen va hon inte d längre. :-D Men d berodde inte på mössan. Morgan gjorde sitt arbete grundligt :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Jääääätttteeee fin klännig, du passar såååå bra i den :)

2011-09-05 @ 20:27:47
Postat av: Anna

Sketsnygg klänning men den andra är kanske inte så fager. Hahahaha

2011-09-05 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0