på kort tid

ja då kan de hända mycket :-)

fick reda på idag att min barndomskompis som ja känt sen ja va 3 nu blivit med jugge efternamn, dvs hon har gift sig me sin kärlek i sitt liv. Där är beviset på att ålder inte spelar någon roll. Whaaaaaaaat ? Galna kvinnan <3

Ja ska fira med en Oreo och sen ska ja fira henne rejält när ja kommer hem te kattneby tror ja minsann.

nu till d störigaste ever, ja flyttade ju ut den 16e augusti. Autogiro för hyran tog ja såklart bort då ja inte bor där mer. Jag har meddelat henne både innan och efter, ett antal ggr att ja ska och har flyttat, att ja inte bor där längre och att om hon inte ska ha kvar lyan borde hon säga upp den. Igår fick ja mail på facebook om att nee men hon vill ju inte säga upp den, fine då vet ja. Senare igår kväll satt ja och åt i godan ro, telefonen på ljudlöst. När ja ätit klart, kollade ja på den. 17 missade samtal på 10 minuter. Va e problemet tänkte ja nu. Fick ett mail på facebook där de stod, jag har fått ett inkasso brev, DU har inte betalat hyran!!!

Nee men de är ganska naturligt att ja inte har de då hon inte ska säga upp lyan och ja inte ens bor där längre. Jag betalade heeeela augustihyran som sig bör, trots att ja skulle va ute den 16e . Ja sitter ju inte och betalar för något som ja inte bor lr besitter i min ägo längre. Eller? Är ja knäpp som säger så?

OCH VA FAN E PROBLEMET???? 17 GÅNGER? Lägg ägg! En NORMAL människa hade ju iaf ringt 2 ggr, nähä inget svar, tänker ahaaa personen i fråga kanske e upptagen, lämnat ett meddelande och sen invänta gensvar lr något.

Men pleeeeeease maddahfakkaaaah!

Och nu till de tråkiga, vänners vänner dör , som fåglar på en pinne och d är hemskt att se och läsa om deras smärta och saknad. Men ja har själv varit där, flera gånger om. :-(

Tänker på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0