Rörd

Ja nu är ja både rörd och berörd, tittade igenom min väns bröllops bilder, så vacker, så vackert och så otroligt mkt kärlek. Som sagt ... Små blir stora, stora blir äldre. Någonstans på vägen hände de.

Minns när vi va små, känt varandra sen vi var 3 och även om de dröjt länge mellan gångerna vi setts de sista åren så har vi alltid funnits där och följt varandra. Lite som nöd och lust. När vi växte upp va vi som ler och långhalm fast vi bråkade slogs var och varannan dag. Hon vet allt om mig och jag om henne. En blick räcker.

Så stolt är jag, och ja kan se hur lycklig hon är, att hon äntligen hittat rätt. Och de gör mig rörd, berörd. För ja vet om allt som hänt. Och efter alla idioter och idiotiska upptåg hitta hon hem. Bonusbarn, en hund, villa och en otroligt bra man som ja också träffat.

Kärlek är de och ja behöver se sånt för att faktiskt tro på att pur lycka och hitta rätt i livet faktiskt finns. Existence!
Lr citat från dum och dummare;

- yeah like one in a million!

- so there is a chaaaaaaanceeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0