vaknade av

Ibland när de blir för mkt som är känsligt på en och samma gång stänger ja av. Inatt hände de i sömnen, att jag grät en sväng. Jag vaknade till av de och de slutade precis som man stänger av vattnet i en kran. Drömde konstigt men kom inte ihåg riktigt vad. Men de va säkert ledsamt.

Ibland saknar jag min mormor , oerhört. Min värme min kärlek och min trygghet. Då kommer tårarna.

Ibland orkar ja inte vara stark utan måste gråta lite. För att lätta på trycket.

Ibland saknar ja någon, något. Då blir ja ledsen för de med, samtidigt som ja i samma veva tänker, d blir inge happy ending, d blir inga barn och ingen familje lycka. Ja vill inte bli en gammal mamma. Min tid är förbi.

Ibland blir ja arg på mig själv, att ja hela tiden försöker så hårt, så hårt att de nästan slår över till apati när ja inser att energin är slut, att hjärnan vill så mkt mer än va min kropp och va ja klarar av känslomässigt .

Ibland blir ja irriterad på mig själv , ibland vill ja inte att ngn rör mig, ibland vill ja bara va och inte va ngt alls.

Ibland hatar ja mina nya p piller, hormon rubbningar samt att man inte kan ge ngn som har ätstörningar något som man går upp i vikt av.

Ibland är de ingen bra dag... Ja ska jobba idag men ja har ingen bra dag. Hoppas ja snäpper upp mig lite tills ikväll.

Usch.......


Kommentarer
Postat av: Lola

You and me both

2011-09-08 @ 21:23:10
Postat av: Me

Ja gumman sannerligen. :/ Ska va glad att man vet vem man är vissa dagar egentligen och ibland vet man inte ens det.

2011-09-09 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0