Aaaaaaaaaaah

Nervous breakdown, ja ska klippa mig får alltid ett nervsammanbrott innan för blir d fel kommer jag att gråta. Haha!

Söta Jazze ska kirra :) weeee!!

Svårt att hitta frisörer/frisörskor att lita på tycker jag. För som sagt nervous breakdown är bara förnamnet. Jag vet ju hur JAG vill ha de, men det är inte jag som håller saxen.

Bild kommer sen , just nu är det bara jättelångt, jättetjockt och jättetungt och ja kan inte göra så mkt allt förutom att tupera upp de och de är klart d är snyggt men inte när d nästan lägger sig platt igen efter 3 h. All hårspray förgäves känns de som. Känns som dagen eftersmink nästan, uuuuuuusch!

Det är nytt år, dags att förnya sig med det mesta. Ut med det riktigt gamla och in med massa nytt :D

Ska nog dessutom rensa min garderob efter helgen.  Utgång i helgen , någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0