Sämst på att

Ja e så sugig på att äta frulle så d finns inte. Men nu har ja iaf tvingat ned lite (eeeeh massa) Kaffe, en banan och fiber tunnbröd . Slutat skaka som en annan kärring. Good!
 
Fantastiska fredag, ledig som få. Gjort naglarna ( unna sig lite får man ) , mitt borde städa kommer blir ett jag har faktiskt gjort det nu .... ( svårt d där när man slutar sent, sen gymmet och sen är klockan asmycket och för sent för att städa, nästan för sent för mat ens. Men får ja inte mat efter träningen så skulle ja nog äta upp sängen i sömnen. )
 
Ska även leka med Danne efter 4. Min fina fina fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina vän. Som ja saknat! Min partner in crime.
 ( så länge alkohol inte är inblandat... då är han min fiende och mr. Hets)
 
Sjukt glad idag och på mupphumör, kan knappt sitta stilla. Haft en svacka, saker har varit för intensiva. Men nu ser d ut som ja e back on track.
 
Hela ja känner mig som en tropical sunrise!!
 
Powerking, powernap, SABEL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0