kurdisk kebab

Åååååååh ja har haft en grymt bra helg, Godzilla och ölande med gamla kollegor o vänner i fredags! Awesome!!!! Lördag balkonghäng med Emelie, Issa och Axel <3 och idag har jag varit på grillkalas på kurdiskt vis med vattenpipa oh hela köret. Sååååå jäkla mysigt!
 
Något ja lärt mig är att man inte ska googla symptomer. Jag har fått kankels.... ( när anklar och knän går ihop som simmande sälar typ) Får inte på mig några skor knappt, o nej ja har inte mens och är inte preggo. Benen ömmar, de stramar i huden och halva kroppen är typ vattenfylld samt benen är varma och jag får inte på mig några skor andra än ballerina, strumpor och smycken, bara att glömma. Mindre spännande.
 
Googlar man det får man de till att de antingen är hjärt/njursvikt, lymfödem eller mindre propp. Jaaaa jag ska kolla upp det. Jag lovar alles.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0