Läkarbesök på onsdag

Yupp lutar åt de! Blir inte av med vattnet....
 
Meeeeeen okej grattis alla Real Madridare, kollade på CL finalen på Biljarden igår, fantasiskt kul , va där med.... aaaaa nu kommer d, min pojkvän o hans vänner. (Hihiiiiiiiiiiiiiii!!!!!) Världens finaste!
 
O vakna upp o sen ligga o dricka kaffe och mysa i sängen, BÄSTA EVER!!'
 
Han e fantastisk, kan inte säga de tillräckligt . Roligast är när han imorse ligger och håller min hand o utbrister; här ligger ja och håller min pojkvän i handen( fast utan stake då)... Ooo ja Linda, titta inte så på mig, du är inte som andra tjejer, inge drama, nada. Du är du och unik. Min killiga drottning.
 
Hahahahaaa ja dog av skratt, hans min va priceless. Lulz!!
 
De enda som är lite irriterande är att jag inte får betala för mig själv. Det här med jag kan själv är bara att glömma.
 
Och på tal om ngt helt annat, jag har hittat skruvarna till min sängram, nuuuuu så , d tar sig! Eureka!!!!!
 
Dock behöver ja hjälp med att knixa ihop den så får se, ska nog be Danne lr Tony om hjälp!
 
WOOOOOOOP WOOOOOOOP!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0