När vården brister

Ibland känns det totaaaaalt hopplöst.
 
Jag har inga fel på hjärtat, njurar, lungor, äggviteämnen eller avsaknad av vitaminer eller mineraler. Inga problem med sköldskörteln heller men problemet kvarstår och jag blir seriöst knäpp ibland. Ibland verkar det som om vården tror man är hypokondriker, kroppen fylls med vatten, som när man lymfödem, och det går inte över på ca 6 dagar, värst är det vid mens. Får knappt på mig kläder och svullnar upp ibland så jag till och med har svårt att få på mig skor.
 
Varierande träning, ben i högläge och kompressions kläder hjälper inte. Och nej ja äter knappt något salt alls, dricker vatten som man ska, äter inte gluten eller laktos.
 
Vad gör vårdcentralen ? Skickar mig till dietist?!
 
Överallt står det att vid höga vätskeansamlingar ska man kontakta läkare, inte använda sig att vätskedrivande naturläkemedel, men när dom inte lyssnar?
 
Någon som har något råd eller vet var man kan vända sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0