duschat

applåder till mig, duschat! Inte kommit utanför dörren ordentligt idag heller. Legat i sängen, vaggat och me datan bredvid mestadels hela tiden. Iaf fått på mig en klänning och underkläder.

Borde äta men ja e banne mig inte hungrig, fast ja vet att ja måste. 3 kg på 5 dagar. Som sagt hungern infinner sig inte riktigt. 4 potatisar igår, ett glas yoghurt idag , lite riskakor och kaffe. Kaffe och cigg till förbannelse.

Vad fasiken ska man äta då mat inte tilltalar en alls? Försökt funderat på varma mackor iaf, men neee suget försvann. Kexchoklad och godis? Glöm d!

Sallad lr omelett lr tacos? glöm d! Kyckling, pasta , potatis, inget är intressant! Pizza, sub lr kebab? Neeej glöm d med!

Slå ngt hårt i huvudet på mig själv och sova kanske? Mmmm men då vaknar ja mitt i natten och kan inte somna om sen.

Vilken dag är d idag ? Onsdag? Tisdag?

*confused*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0