Damn I´m good!

Hell yes I am :)

I think I´ve made it :)))) och ja e trött, men glad! En liten bit på väg, ett litet steg för mänskligheten kan tänkas. Enorm för mig :))

Dammsuga, diska, promenad, sova, äta och dra och jobba igen!

Kolla nyss på tv, ett nytt program , plastik turisterna! Jag förstår inte varför , som Ännäää bänäänas och ja diskuterade. Fattar inte varför folk åker utomlands , till värmen för att operera sig? Hur nyttigt kan det vara med värme och läkning? Och återbesök? D får man ju inget, för att kolla upp om allt gått bra, lr om de uppstår komplikationer? Jag förstår bara inte riktigt vad folk tänker med.

idag håller ja tummarna för att dom ska komma fram till en lösning och kunna gå till botten med det här problemet. Kids kan va så elaka, också något vi diskuterade på semestern. Ja är nervös för att kanske någon gång i mitt liv få barn. Just pga den orsaken. Fy fabio säger jag bara. Vill aldrig att mina barn ska råka ut för det jag har varit med om. never!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0