Alla borden

Jaa jag har iaf fixat allt som har med katterna att göra idag. Skulle färgat håret, neeeeeej d blev inte av. Dammat och dammsuga och skura, va hände där? Ja tryckte ned lite mat( kom tack och lov iväg och handlade lite) , tack snälla snälla för sällskapet :)

aaaah ja ringde iaf musgluttaren. Meeen vi har inget på dig här sen -06... meeeen suck my duck att ni inte har. Vart har ja annars hämtat ut mina p piller? Svarta marknaden lr? Sååå neeee nu måste ja gå dit och undersökas för att få dom där skräpsakerna! *sucka tungt*

Borde sova kan tyckas.. Geisha ligger och spinner vid huvudänden ( min lilla hårboll). <3 nu har ja haft mina små i 1,5 år.

Kärlek är de!

Mamma ska komma igång och jobba imorgon, hoppas verkligen de går vägen, hon behöver d. Och på lördag skulle hon till Chappis så ja tror som sagt, välbehövligt.

Ja e trött, mör och dum i huvdet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0