Apotek

Ajjj fi satana vad ja har ont överallt... Lr ja iaf i ländrygg, rumpa , höfter och ben. Men de innebär ju att ja gör rätt på gymmet så keep on going. Smärta är en högre form av njutning lr va säger man.

Ökade på till 70 kg på benen igår. Om 2 veckor är ja uppe i 80 osv. Innerlåren 35 yttre 45. Sån smärta, sån smärta! Haha!! Och sola sig lite på d. Wunderbar!! Snart uppe i mina 110 som sig bör :)

Idag blir d bröst, armar, mage och kondition och sola såklart. Men först, packa väskan och bege mig till apoteket kanske!! Sen ett avstamp hos musgluttaren då ja inte kommit iväg dit än. Att ja ska va så klen och aldrig ta mig  i kragen. Men d här med att komma ut kan va en rena inbördeskriget emellanåt och då blir viktiga saker lidande. Konstigt egentligen för d känns som om solen gör sitt. Att jag orkar mer, vågar mer och kanske har d att göra med solglasögon. Därbakom kan ja  va mig själv. Ser bara dumt ut att bära dom när d regnar.  Sist ja va bakis hade ja dom inomhus.

Och man ska inte leka blindbock med sig själv med ögonbindel bara för att man är uttråkad, så ni vet. D resulterar i blåmärken! MASSA!!! Och ja har även lyckats me en annan bedrift, fått mitt ena vardagsrums fönster att låsa sig helt så nu är d impossible att öppna. Yääääääääey! Så braigt Linda! APPLÅDER TACK!!!

Underbar vecka d här :)

Imorgon är de jobb som gäller. MASSA jobba! yeeeeeeeeees!!!!!! BTW yoghurt med färsk fruktblandning i, huuuur grymt som helst. Även när man inte är hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0