D går bra nu

Ja d gör d faktiskt. Jobb, livet, och d går framåt för mig på alla håll och kanter. :) D borde firas. D ska firas. Med Märtski på söndag . :)

Jag vill bara säga tack till alla mina vänner, till min underbar familj, mina cats. Tack för att ni funnits där, hjälpt till, stöttat och lyssnat genom åren när de varit svårt. In sickness and in healt. Through good and bad times. Jag älskar er alla. Tack , tack tack för att ni hjälpt mig genom allt, trott på mig. Underbara fina ni.

Till alla mina handläggare på skolan, praktiken, AF, försäkringskassan och psykologer som hjälpt mig och gjort detta möjligt. Som vägrat släppa greppet trots utbrott, hot om avvhopp från min sida och alla hårda ord. Tack de betyder så otroligt mycket.

Och nu kan jantelagen slänga sig i väggen. Ja e bra, ja e grymt bra. Mkt bättre än jag någonsin anat. Och nu tror ja faktiskt att ja klarar allt. Senaste 5 åren har varit så mkt kaos och jag har velat ta livet av mig och svultit mig själv till nästan till döds ett 30 tal ggr. Men jag har överlevt, jag har rest mig , skrangligt, ramlat ihop, rest mig igen, ramlat ihop, börjat krypa, sen stå sen sakta sakta med stapplande steg och famlande, trevande försökt greppa saker i mitt mörker. Och d har fungerat. Äntligen! Nu är jag här. Ljus, ljus överallt. Hahaha och ja fnissar åt allt.

Jag har lärt mig förlåta och gå vidare. Jag tror inte ens jag är arg på exet längre... För de finns ingen anledning till de. D finns en anledning till att han är mitt förflutna och inte en del av min framtid. Och ja e grymt glad för d. :)

Jag är grym, ni är ännu grymmare. KÄRLEK!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0