Hjärtat slår så hårt

Jag fryser, jag skakar och ja gråter som besatt. 5 i 2 idag hände d som egentligen var väntat. På ett sätt är de en lättnad, hon slipper lida. Men satan vad ont de gör. Så fruktansvärt ont. Tårarna strömmar ned för mina kinder samtidigt som jag skriver och ja försöker urskönja tagentbordet. Men de är svårt.

Så ont i bröstkorgen, så fruktansvärt ont. Men den är över nu, väntan. Hon har äntligen fått somna in. fri från sina plågor.

En mycket varm och stor människa har lämnat oss idag. Fylld med glädje värme och kärlek. Alltid en varm stor famn och en mjuk röst. Jag älskar dig mormor och ja kommer alltid att göra de.

Vila i frid min hjältinna. Min vackra, fina, starka underbara mormor.

Kommentarer
Postat av: A

<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-24 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0