Hmmmz

Så trött så nyvaken. Pollenmedicin i ögon, näsa och hals iaf. Bör la snart börja verka. Blir ju inte bättre av att folk börjat me att klippa gräsmattor. Zneeeezy things!!

Jaha idag ska man jobba. Grymt, kommer avsluta min natt med en fet latte från espresso house på vagnen imorgonbitti. Mitt enda braiga sätt att hålla mig vaken helvetesvägen hem. Jag tror ja är knäpp på riktigt, ja har någon form av skräckblandad förtjusning inför varje ggn ja ska jobba. Och alltid minst en ångestattack. Därav att d är skönt att de är natten. Man tar på sig glad-masken, ler och är trevlig fram tills hotellet somnat in och du bara behöver le ngn ggn i timmen som när du svarar i telefon eller walk in människor droppar förbi . Sen behöver du inte va glad förrän kl 6 på morgonen. Och när du åker hem för att sova åker andra människor till arbetet så de är grymt skönt.

d va ngn skum .info adress som försökte lägga till mig på msn. eftersom ja inte vill riskera ngt virus avböjde ja. Idiytas!!

Den hära sommarplågan btw.... WTF?! Anna har härmed spelat den massa ggr så ja ogillar den så ja börjar gilla den. Hängde ni med lr?





Kommentarer
Postat av: banana

Mohahahaha you löööööve it!

2011-05-13 @ 22:56:53
Postat av: Linda

hahahaha mjaeeee vettifan ... HAHA!!!

2011-05-14 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0