Hostig

Älskar ord med -ig på slutet. Fredag, fredag... Va ska man göra idag då? Jo d ska ja tala om. D ska inhandlas lite till katterna, alkohol till söndag då jag ska svira lite me Märtski och co fira att jag fått jobb och fira in sommaren.

UNDERBART är de!!!!!!! Mina föräldrar började nästan gråta, båda två. Men den ena gjorde nog d för den är mest lättad och slipper tänka på saker när d gäller mig och kan fokusera på annat men d är en annan femma.

Storstädning och 2 h poweryoga står på tur. Imorgon blir d gymmet och solning.

Det skall även inhandlas frukt till sangrian. Har ni hört ngt så tokigt?

Såååå glad att jag inte sitter och äter ngt just nu... " slipp analbesvären och klåda". uuuuuuuuuuuuuuusch säger ja bara! usch! Reklam, totalt onödig!

otroligt motiverad i allt nu. Och the best part. ALLT GÅR SÅ SNUSKIGT BRA NU!!!!!

dock tänker ja på min mormor som återigen är inlagd och den svåra delen kommer komma när ja ska få ihop sorgearbete och jobb. Jag kan inte säga nej till något jobb alls just nu oavsett. Men det är bara att försöka hålla ihop allt. Tejpa ihop me silvertejp. Borde funka. Allt som inte går att fixa me silvertejp är trasigt, riktigt trasigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0