Ingen hunger

Hungern är borta, men jag har fått i mig lite iaf. Tack för sällskapet, guld värt. Tårarna strömmar till , av och till. Precis som en switch on, switch off knapp. Kollat lite film, mitt i filmen blev d paus och ja börja gråta men d sluta lika snart som de börjat. Pulsen ökar, ja fryser och ja har en konstant smärta i bröstkorgen. D kommer komma när ja ska sova.

Ligga och vagga sig själv till sömns, blöta kuddar och svidande ögon. D måste ut , för ja kan inte ha de så imorgon, jag ska jobba. Jag fasar lite inför imorgon natt faktiskt, men that´s life. Lr? Suck it up och köra.

Jag kan höra hennes mjuka skratt i huvudet, hennes leende, hennes sång och d gör ont. Ja måste tillåta de att göra ont. D gör bara så förbaskat ont.

Kan inte ens föreställa mig hur de känns för morfar, för mamma.







5 års kämpande med cancer är över.... Himlen fick idag tillbaka sin starkaste och underbaraste ängel.
Tack för lånet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0