Inte vad d borde

Nej d är inte va d borde, bara inse att ja inte är 20 längre. Börjar bli nykter och inte vara ljuskänslig först nu. Men men.... Jag har ätit som ja ska iaf, jag har tvättat och haft mig. Grymt e d!

Så from now on... ALDRIG MER TILLS NÄSTA GÅNG DÅ!

Börjar ju jobba from. onsdag. några nätter här, några nätter där. en början iaf :D

Mötley strömmar ut ur högtalarna och ja vill fortfarande sexa me Nikki Sixx... smutsiga syndiga karl. Mumma!!!

Nu till de mindre roliga. Hon är ännu sämre nu och ja kan inte göra ngt, inte ta mig ngnstans, för ja måste jobba. Ja måste fixa mig, mitt liv och försöka fixa ihop d trasiga skärvorna i mitt liv. Samtidigt! Men de är nära nu sägs d, fick ja höra idag. Att de nog händer närsom nu. Vilken dag som helst. Men under och envishet har ja vart med om innan så.

Vänta och se... vänta och se. :/ *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0