känslostormar

Glömde tillägga att ja såg de grande säsongsfinale av VD igår.. Ja blir så känslosam att ja till och med lipar för d ibland. Alldeles till mig. När ja väl blir känslosam finns de ingen hejd verkar d som.

Dock får man inte krama mig, pussa på mig lr klappa mig när ja gråter... då blir ja arg och gråter för de istället. Bättre lipa när ingen ser och ingen hör. Då visar man ingen svaghet och slipper släppa folk för nära. Ingen fysisk kontakt alls i dom tillstånden. Hur bra som helst!

Men vilken twist. Borde duscha, sen ska ja ringa Emma och diskutera d hela. Haha! Sen träna och sen kanske äta... Annars blir d bara en dietdryck. Lutar åt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0